Na co si dát pozor při výběru CRM systému

pozadí CRM

Vzhledem k tomu, že jsme jako firma vyzkoušeli množství CRM systémů, tak se můžeme podělit o naše zkušenosti. Níže naleznete upozornění, které zjistíte například až v čase či okamžitě po zaplacení předplatného.

  1. Zápis aktivity s informací, kdo a kdy tuto aktivitu vytvořil – většina systémů toto nemá vyřešeno.
  2. Omezení nahraných kontaktů – poskytovatelé CRM systémů to neuvádějí při výběru verzí. Některé systémy mají limit na počet kontaktů v databázi. Pokud chcete vyšší počet, tak si musíte razantně připlatit.
  3. Pozor na duplicity. Někdy se stane, že nahrajete jeden kontakt dvakrát a systém Vás neumí upozornit.
  4. Zeptejte se na hodinovku v případě individuálních úprav či školení. Může se Vám to razantně prodražit.
  5. Pozor na moduly. CRM vypadají v demo verzi jako úžasné. Pak zjistíte, že většina funkcí jsou za příplatek. Toto si dopředu zjistěte. CRM pak místo stovek za uživatele může stát tisíce.
  6. Kolik kontaktů jste schopni nahrát jednorázovým importem? Jak dlouho to trvá. Někde čekáte na import svých kontaktů i týden či déle. Někde je též zpoplatněn.
  7. Můžete si definovat stavy pro jednotlivé role? Jste firma, která provádí například servis. V drtivé většině CRM systémů nemá možnost definovat stavy pro jednotlivé pozice. To pro Vás znamená, že například servisní technik uvidí stavy obchodního zástupce nebo asistentky. K čemu?
  8. Vysoké vstupní investice za zapnutí systému. Jakožto provozovatelé CRM systému víme, co obnáší spuštění systému. Některé systémy po Vás chtějí desítky tisíc za spuštění bez žádné Vámi zadané úpravy.
  9. Pozor na závazky. Vybraní poskytovatelé Vás nutí nebo motivují do předplatného na rok. I když víme, že cena je rozhodující a ušetříte až 20 % ročně, tak raději plaťte CRM měsíčně. Motivují Vás razantní slevou, avšak v čase zjistíte, že nakonec systém přestanete používat. Případně rezignujete, a i když víte, že to není ideální, tak ho používáte.

Pokud máte zájem vyzkoušet náš systém, tak vyplňte níže uvedený kontaktní formulář nebo nám zavolejte na číslo +420 737 914 717, případně nás kontaktujte na e-mail crm@ramisys.cz

    Kontaktujte nás

    Vyzkoušejte CRM zdarma

    Další příspěvky

    Mohlo by Vás zajímat

    Více článků nabidky