Proč vyzkoušet naše CRM Ramisys?

pozadí CRM

V podnikání je efektivita časem stále cennější. S narůstajícím objemem dat a komplexitou kontaktů a úkolů se stává nezbytným mít v rukou nástroj, který vám usnadní správu všeho. Vyzkoušejte nyní Ramisys CRM – software, který vám umožní mít komplexní přehled ve všech aktivitách, zlepší organizaci a šetří váš čas. Zde je několik klíčových důvodů, proč byste měli zvážit použití tohoto výjimečného nástroje.

Komplexní přehled ve všech aktivitách: Jedním z největších benefitů používání Ramisys CRM je schopnost vidět veškeré aktivity spojené s vašimi kontakty. Už nebudete ztrácet přehled o tom, co jste udělali, nebo co udělali vaši kolegové. Záznamy o aktivitách jsou jednoduše dostupné a můžete je filtrovat podle vašich potřeb. Navíc, v panelech kontaktů, najdete všechny dokumenty spojené se zákazníkem, jako jsou nabídky, objednávky, faktury a přílohy.

Rychlá a snadná evidence aktivit: S našim CRM můžete snadno zaznamenat vaši aktivitu během několika vteřin. Chcete vědět, v jakém stavu se daný kontakt nachází? V systému si můžete nadefinovat vlastní stavy a přizpůsobit je Vašim potřebám. Pokud se často opakují stejné poznámky, můžete si je předdefinovat v nastavení a nemusíte je opakovaně psát.

Nahrávání hlasových poznámek ke kontaktům: Zapomeňte na ruční psaní zápisů ze schůzek. Ramisys vám umožňuje nahrávat hlasové poznámky ke kontaktům, které systém uchovává. To znamená, že nemusíte manuálně psát zápisy, stačí mluvit a systém se postará o zbytek.

Šablonové e-maily jedním kliknutím: CRM vám umožňuje odesílat e-maily na základě předem nadefinovaných šablon, včetně příloh. Ušetříte čas, který byste jinak strávili psaním stejných e-mailů znovu a znovu. Stačí jedno kliknutí a váš e-mail je na cestě k příjemci.

Generování dokumentů jedním kliknutím

Potřebujete generovat dokumenty jako ceníky, nabídky, objednávky či smlouvy? Ramisys to udělá za vás během několika vteřin. Veškeré údaje o vašem zákazníkovi a firmě se automaticky doplní do předem vytvořených šablon.

Definujte si stavy pro jednotlivé role a sekce zákazníků (leady, akvizice, zákaznici)

městnanců. Toto individuální nastavení vám umožní lépe sledovat, v jakém stavu se daný kontakt nachází v rámci různých obchodních rolí a sekcí. Celkově máte na výběr ze tří klíčových sekcí:

  1. Leady (Studené kontakty): Zde můžete definovat stavy, které nejlépe odrážejí vývoj vašich potenciálních klientů od jejich prvního kontaktu až po přechod do sekce akvizic nebo zákazníků.
  2. Akvizice (Obchodní případy): Pro tuto důležitou fázi obchodu můžete definovat specifické stavy, které vám umožní sledovat pokrok a závazky spojené s jednotlivými obchodními případy.
  3. Zákazníci: Sekce zákazníků si také zaslouží své vlastní stavy, abyste mohli efektivně monitorovat vztahy a aktivitu s vašimi stávajícími klienty.

Tato flexibilita v definování stavů a jejich propojení s rolemi a sekcemi vám umožní přesně mapovat vaše obchodní procesy a rychle reagovat na aktuální situaci s každým kontaktem. S Ramisys CRM se organizace a sledování kontaktů stává mnohem jednodušší a efektivnější.

Pokud máte zájem vyzkoušet náš systém, tak vyplňte níže uvedený kontaktní formulář nebo nám zavolejte na číslo +420 737 914 717, případně nás kontaktujte na e-mail crm@ramisys.cz.

    Kontaktujte nás

    Vyzkoušejte CRM zdarma

    Další příspěvky

    Mohlo by Vás zajímat

    Co je to CRM systém?

    V době, kdy konkurence se nestále zlepšuje a zákazníci mají stále vyšší očekávání je vhodné se zamyslet, co je to...

    Více článků usetrete-cas