Plovoucí tlačítko zákazníci

pozadí CRM

1. Klikněte na plovoucí tlačítko v pravém dolním rohu.

navod-screenshot

2. Vyberte, co chcete s kontaktem udělat.

  1. Zápis aktivity – na menších monitorech zapíšete aktivitu.
  2. Upravit základní údaje – vyvolá okno pro úpravu všech údajů kontaktu.
  3. Kopírovat do jiného projektu – používáte tehdy, kdy máte více projektů v jednom CRM (divize, více firmy). Někdo u nás má separátně zákazníky na fyzickou, právnickou osobu.
  4. Historie – zobrazí seznam všech upomínek, které vznikly ke kontaktu.
  5. Nová nabídka – přejede do menu dokumenty/nabídky a automaticky předvyplní údaje kontaktu, kterému vytváříte nabídku.
  6. Vygenerovat dokument ze šablony – v případě, že si vytvořít šablony jako smlouvy, tak se automaticky předvyplní údaje kontaktu.
    Stejný princip jako v případě nabídek.
  7. Deaktivovat kontakt – kontakt se stane neaktivním a přestane se zobrazovat v přehledu.
  8. Smazat kontakt – smaže zákazníka. Je nutné mít na úrovni nastavení zaměstnance povoleno, zda daný zaměstnanec může mazat kontakty.

navod-screenshot