1. Využijte hlasovou poznámku k zápisu aktivity v případě potřeby.
2. Ukončete záznam pomocí ikony ukončit nahrávání.
3. Vyberte stav v případě potřeby. Pokud nechcete změnit celkový stav kontaktu, tak ho nechte bez výběru.
4. Klikněte na stav v případě potřeby.
5. Vyberte z jaké aktivity vznikla poznámka.
6. Zapište ručně poznámku.
7. Doplňte rychlé údaje.
8. Nastavte si navazující upomínku.
9. Vyberte o jakou aktivitu půjde.
10. Vyberte datum, kdy ji máte splnit.
11. Napište text upomínky a klikněte uložit.
12. Nahrávky a poznámky poté uvidíte v levém panelu „přehled aktivit“.
13. Hlasová poznámka se ukládá vždy k vybranému stavu a můžete si ji zpětně pustit.
Plná verze CRM Ramisys s demo daty k nahlédnutí a prozkoumání možností. Bez nutnosti registrace.
Demo data jsou pravidelně promazávána.
Založíme Vám plnou verzi CRM Systém RAMISYS zdarma a bez jakýchkoliv závazků. Pokud pak budete chtít pokračovat, data Vám zůstanou.