První spuštění CRM RAMISYS

pozadí CRM

Modul – projekty

Jako první věc, kterou proveďte při zapnutí našeho CRM je vytvoření projektu. Projekt chápeme jako Vaši firmu, případně divizi. V našem CRM můžete rozdělit firmu na 2 různé divize. Tím pádem nemusíte například B2B a B2C divizi dohromady.

Po najetí na ikonu (+) musíte vyplnit základní údaje. Ty se pak propíšou do všech modulů, zejména dokumentů.

Jméno projektu: Vaše interní označení nebo název firmy. Může být například firma s.r.o., B2B.

Základní údaje o Vaší firmě můžete načíst pomocí vyplnění položky IČ a použití ikony lupy.

E-mail: Je důležitý údaj pro odesílání e-mailů. Pokud si nepropojíte CRM s e-mailem firmy, tak budete posílat pod daným e-mailem všechny e-maily ze systému.

Zaměstnanci: Zde vyberete prozatím sebe jako admina a přejděte na další návod, definování zaměstnanců.

Najeďte do menu zaměstnanci a postupujte dle návodu níže.

Zde vypíšete základní údaje o zaměstnanci a vytvoříte mu přístup do CRM.

Interval upomínání: Když nevypíšete žádnou hodnotu, tak je funkce vypnuta. V opačném případě a vypsáním počet minut pro upomínaní způsobíte to, že zaměstnanci bude vyskakovat přes obrazovku vyskakovací okno, že má vyřešit úkol nebo upomínku. Hodnota v buňce stanoví, jak často mu okno bude vybíhat. Tímto můžete zajistit, že zaměstnanec na nic nezapomene.

Mazání kontaktů: Umožní zaměstnanci mazat nahrané kontakty včetně všech poznámek a upomínek.

Role:

Před výběrem je nutné vědět, že role mezi sebou můžete kombinovat. Víme, že ve Vaší firmě může být osoba, která dělá více věci najednou.

  1. Telefonista – Vidí základní údaje o firmě, může zapisovat aktivitu ke kontaktům. Nemá přístup do nabídek.
  2. Externí telefonista – Role, která vznikla pouze pro ty, které naše CRM využívají externí služby jiných firem. Můžete využít externí call centrum a sdílet leady, akvizici s externí firmou.
  3. Obchodní zástupce – vidí základní údaje o firmě. Může zapisovat aktivitu ke kontaktům, tvořit dokumenty (smlouvy, nabídky, objednávky aj.)
  4. Servisní technik – vidí pouze základní údaje o firmě, aktivity, které jsou spjaté se zákazníkem. Nemá přístup do nabídek a nemá přehled o obchodní aktivitě. Může zapisovat aktivitu.
  5. Reklamace – Má přístup do všech sekcí mimo dokumenty jako smlouvy a faktury.
  6. Fakturant – Má přístup do fakturace Vaší firmy.
  7. Ředitel – Má plný přístup do všech sekcí, nemůže smazat Váš projekt. Tedy všechny záznamy firmy.
  8. Admin – Má plný přístup do všech sekcí.
Další příspěvky

Mohlo by Vás zajímat

Žádné další příspěvky nenalezeny. nabidky